Poručivanje, plaćanje i isporuka robe

Poručivanje

Proizvodi istaknuti na veb-sajtu trywellbe.rs se poručuju elektronskim putem, tj. preko veb-sajta, i smatraju se poručenim u trenutku kada kupac kompletira proces porudžbine, posle čega će kupac biti obavešten u vidu potvrde porudžbine na e-mail adresu navedenu u svojim podacima.

Posle izrade i procesa poručivanja, kao i potvrde prijema porudžbine na navedenu e-mail adresu, kupac dobija potvrdu da je prodavac (trywellbe.rs) zaprimio porudžbinu.

Posle prijema e-maila iz prethodne tačke, porudžbina se više ne može menjati online tj. preko veb-sajta, već isključivo putem kontaktiranja korisničke podrške slanjem e-maila na adresu podrska@trywellbe.rs (radno vreme Korisničke službe je od 9h do 15h).

Ako poručeni proizvodi nisu dostupni na stanju, kao prodavac ćemo kontaktirati kupca posle slanja potvrde o prijemu porudžbine.

Ugovor se smatra zaključenim kada kupac putem e-maila primi potvrdu da je njegova porudžbina prihvaćena.

Kao prodavac nastojimo da dostavimo sve proizvode koje je kupac poručio, ali zadržavamo pravo da odbijemo nalog/porudžbinu u slučajevima više sile ili kada je izvršenje ugovorne obaveze znatno otežano. U tom slučaju kupac će o tome biti obavešten nakon prijema potvrde o porudžbini.

Plaćanje

Plaćanje je moguće izvršiti na tri načina:

  • Plaćanje pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
  • Plaćanje platnim karticama – Visa, MasterCard, Dina ili Maestro preko E-Commerce platforme banke
  • Plaćanje na D-Express paketomatu

Cene

Sve prikazane cene su izražene u dinarima (RSD).

Poručeni proizvodi će biti isporučeni prema cenama važećim na dan porudžbine koje su objavljene na veb-sajtu. Uslovi plaćanja, cene, promocije i akcijske ponude važe isključivo u trenutku potvrde porudžbine i mogu se promeniti bez prethodne najave.

U slučaju da se cena proizvoda promeni za vreme obrade porudžbine, ili se cena na veb-sajtu iz bilo kog razloga ne poklapa sa stvarnom cenom, kao prodavac ćemo omogućiti kupcu da odustane od kupovine ili potvrdi novu cenu.

Konverzija pri plaćanju

Plaćanje platnim karticama se obavlja u dinarima (RSD). Ako je kartica vezana za devizni račun, banka vrši konverziju po svom kursu, pa može doći do razlike u iznosu.

Isporuka

Isporuka je moguća na sledeće načine:

  • Na adresu koju je kupac naveo u porudžbini
  • Preuzimanjem na D Express paketomatima na 130 lokacija u 60 gradova Srbije
    (Nakon izbora paketomata, nije moguće preusmeravanje na drugu adresu.)

Kupac će putem e-maila primiti potvrdu sa podacima o isporuci, brojem pošiljke i linkom za praćenje.

Paketi se dostavljaju putem kurirske službe D Express. Rok isporuke je od 1 do 3 radna dana. Isporuka se obavlja radnim danima od 8h do 16h.

Porudžbine poslate petkom ili vikendom se isporučuju u narednim radnim danima, u okviru standardnog roka od 1 do 3 radna dana.

Svaka pošiljka se pokušava isporučiti dva puta. Ako kupac ne bude dostupan ni pri drugom pokušaju, pošiljka se vraća prodavcu i kupoprodajni ugovor se smatra raskinutim.

Poštarina

  • Cena isporuke kurirskom službom D Express iznosi 420 RSD.
  • Besplatna isporuka za porudžbine iznad 6.000 RSD.
  • Ako se više proizvoda šalje u više paketa, naplaćuje se samo jedna poštarina (ili se isporučuje besplatno ako ukupna vrednost prelazi prag za besplatnu dostavu).

Reklamacije na isporuku

Kupac je dužan da proveri paket prilikom isporuke, u prisustvu kurira. U slučaju oštećenja, potrebno je zatražiti otvaranje paketa i sačiniti Zapisnik o reklamaciji. Po prijemu zapisnika, naša podrška će kontaktirati kupca.

Oštećenja se moraju prijaviti u roku od 24h. Reklamacije nakon toga se neće uvažiti.

Kupac može kontaktirati D Express direktno na 011/331-33-33 ili našu podršku na e-mail.